Uitnodiging Algemene Leden Vergadering 2024

Zaterdag, 20 april 2024

U bent van harte uitgenodigd op onze Algemene Leden Vergadering op 15-5-2024 om 20.00u in het clubgebouw aan de Vlasstraat 10 in Rijsoord. Vanaf 19.30 is de zaal geopend.

Een onderdeel van deze avond zal zijn, dat we het concept Huishoudelijke reglement 2024 gaan vaststellen tijdens de jaarvergadering. Dit geldt eveneens voor de statuten. Na vaststelling zullen deze na 15-5-2024 definitief worden geimplementeerd.

Het concept Huishoudelijk reglement 2024, kunt u hier downloaden.
Wat er is ten opzichte van de voorgaande huisregels uit 2001 zal veranderen, kunt u hier downloaden.
Het concept van de statuten, kunt u hier downloaden.
Wat er ten opzichte van de huidige statuten uit 1998 zal veranderen, kunt u hier downloaden.